Címke: internetes vásárlás

Netes vásárlás elállás: szintén kötelező honlapkellék

Netes vásárlás elállás: a honlap jogi dolgai (freeimages / clause-1424122-m)

Netes vásárlás elállás: a honlap jogi dolgai (freeimages / clause-1424122-m)

Nagyon kevés egészség-jellegű honlapon látok teljesen rendben levő tájékoztatót arról, hogy milyen feltételekkel állhat el a megrendeléstől / jelentkezéstől a fogyasztó, hogyan mondhatja azt vissza. Tudom, hogy sok spirituális embernek ez nem téma, és ha visszamondja valaki a tanácsadást / kezelést, úgyis elfogadja, és hatszáz púp hátára, hogy még a világi jogszabályokat meg száraz paragrafusokat is lekövessen, de …

Nálam ezen bejegyzés időpontjában jelenleg 8 napon belül lehet elállni egy válasz emaillel, és ilyen tájékoztató van minden megrendelési / jelentkezési lehetőség alatt:

Tájékoztatás: ezen megrendelés elküldésével kijelented, hogy elolvastad és elfogadod az Egeszseghonlapok.hu weboldal Általános Szerződési Feltételeit.

Tájékoztatás: ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, és fizetési kötelezettséget von maga után, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállás esetén kérünk szépen egy lemondó nyilatkozatot, egy rövid e-mailben. Köszönjük! A szerződést a megrendelés leadásával a Holisztikus Éden Kft.-vel kötöd. ASZ:22909921-2-13; Székhely: 2120 Dunakeszi Illyés Gyula u. 8. 1/6. Kapcsolat: holisztikusedenkft-kukac-gmail-pont-com, 20/361-2711.

Azonban hamarosan bővítenem kell a tájékoztatókat, mert részletes szabályozás (rendelet) készült a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésekre. Aki ezt nem tartja be, az bevonzhat egy büntetést is… jobb nem kísérteni a sorsot. 😉

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Minden honlapon ott a helye: az impresszum tartalma

Az impresszum tartalma: hivatalos adatok (freeimages / clinical-audit-1396489-m)

Az impresszum tartalma: hivatalos adatok (freeimages / clinical-audit-1396489-m)

Már írtam régebben arról (ebben a bejegyzésben), hogy hogyan lehet bizalmat építeni a honlap látogatóiban egy segítő-gyógyító-tanító embernek is: egyenességgel, őszinteséggel, önmaga bevállalásával az Interneten mindenhol, hasznos tanító tippek megjelentetésével akár a hírlevélben, akár a blogban, a honlap rendszeres gondozásával és frissítésével, a kliensekkel történő kommunikációval, és így tovább.

Volt egy olyan kitétel is, hogy a Kapcsolat menüben minden szükséges adatnak szerepelnie kell. Most a Facebookon láttam egy erre vonatkozó iránymutatást, ami konkrét támpontot ad, hogy jogilag (2001. évi CVIII. törvény 4. §) milyen adatokat kell kitennünk az impresszumba – teljesen ésszerűen és logikusan (mert különben büntetnek is). – Hogy muszáj-e impresszumnak hívni, vagy lehet másképp, azt nem tudom, de ha valaki megírja nekem, megköszönöm.

A kötelező adatok alábbiak:

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Miben más egy segítői-tanítói honlap? 3. rész: bizalom az interneten

Avagy, a bizalomépítés forrásai…

Tegnap az egyik kedves szomszédasszonyom arról kérdezett, hogy azokat, akik jönnek hozzám ÉFT tanácsadásra, és az Interneten keresztül találnak rám, vajon mi motiválja arra, hogy egy kvázi teljesen ismeretlen emberre rá tudják bízni a testüket-lelküket. És hogy hogy lehet, hogy bíznak bennem (mert a bizalom szerencsére a visszajelzések szerint megvan!)

Megalapozott bizalom az interneten (freeimages / do-you-trust-me-836231-m)

Megalapozott bizalom az interneten (freeimages / do-you-trust-me-836231-m)

Merthogy bizony az Interneten könnyű elbújni az elektronika mögé, és ezzel sokan vissza is élnek. Tudok olyan emberekről is, akik soha semmit nem rendelnének az Internetről és soha semmire nem jelentkeznének, mert félnek, hogy nem fogják megkapni, hiába fizetik ki az árát. Ennek a hozzáállásnak ugyan van realitása, de eléggé, hogyismondjam, szürke szemüveg kell ahhoz, hogy így lássuk az Internetet. Mert ha feltesszük a színes, neadjisten a rózsaszín szemüveget, és még tanulni is hajlandóak vagyunk, akkor meglátjuk az Interneten azokat a résztvevőket, akik becsületesek, tisztességesek, akiktől érdemes rendelni vagy szolgáltatást igénybe venni, akik bizalmat keltenek bennünk. (Én is már számtalanszor rendeltem az Internetről dolgokat, előre feltérképezett és megbízható helyekről, és ezekben még soha nem csalódtam.)
Egy segítő-gyógyító-tanító esetében még a szokásosnál is fontosabb, hogy a kliensek bízzanak benne. A bizalom amúgy is a felépülés és a tanulás előfeltétele, hiszen a felépülni-tanulni vágyó kliens csak bizalom esetén engedi be a segítő-gyógyító-tanítót a saját intim szférájába. És a segítő-gyógyító-tanító tudatosan tudja építeni a bizalmat a honlapján, az Internetes megjelenésén keresztül (is).

Nézzük akkor a bizalomépítés eszközeit, a teljesség igénye nélkül.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….